Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zalew Czorsztyński

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 gajowy

gajowy

Miejscowy Podglądacz

• Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 24 lipiec 2012 - 23:24

Cz możecie coś napisać o tym zalewie?
Chcę wybrać się z rodzinką i najbardziej zależy mi na informacji czy zbiornik nadaje się do wypoczynku z dziećmi?

#2 bormar

bormar

Miejscowy Podglądacz

• Użytkownik
  • 47 postów
  • Koło:Koło nr 27 "FAMEG" Radomsko

Napisano 25 lipiec 2012 - 07:50

Wędkarsko Ci nie pomogę, jeżdżę w ten rejon od 43 lat, czyli właściwie od urodzenia, ale wędkowałem tylko na Dunajcu.
Ja tam głównie łażę po górach.

Jeśli chodzi o dzieci, to nie powinny się nudzić. Nad zalewem jest kilka plaż:
- "Zamajerz" koło zamku w Niedzicy
-"Stylchyn", położona niedaleko osady turystycznej Czorsztyn, koło zatoki Stylchyn,
- centrum windsurfingu "Mizerna" leży w zatoce Sygulina, sąsiadującej z zatoką Stylchyn. Oprócz desek windsurfingowych można tam wypożyczyć sprzęt wodny i zacumować łódkę. W obrębie centrum znajduje się stacja WOPR i kąpielisko dla dzieci;
- zatoka ?Aqualand? w pobliżu stacji narciarskiej w Kluszkowcach oferuje plażę oraz wypożyczalnię sprzętu wodnego.
Te 3 ostatnie znajdują się po północnej stronie zbiornika, od Czorsztyna.

Sam rejon obfituje w mnóstwo atrakcji. Podaję Ci link do strony, którą robiłem znajomym, tam wymieniłem, co jest ciekawego w okolicy.
Nie wiem w jakim wieku masz dzieciaki, ale nie zapomnij zabrać ich na lody w cukierni u Jacaka w Szczawnicy. Cukiernia jest w centrum miejscowości, przy zejściu do stacji początkowej kolejki na Palenicę. Dla nich samych warto tam jechać.
Jeśli masz jakieś pytania, pisz.

Użytkownik bormar edytował ten post 25 lipiec 2012 - 11:27

#3 gajowy

gajowy

Miejscowy Podglądacz

• Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 25 lipiec 2012 - 18:08

dziękuję za odpowiedź
dzieci: 12 i 4 lata
masz jakieś sprawdzone sposoby na ciekawe spędzenie czasu podczas gorszej pogody, zwłaszcza z 4-latkiem?